Mijn eerste reis - Reisverslagen van Irma Wagenvoort - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Irma Wagenvoort - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Mijn eerste reis alleen is dus naar Curacao. Ik ben hier heen gekomen voor stage en natuurlijk voor een geweldige ervaring.

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Week 2 in curacao

12 September 2015

Aankomst in Curacao
Irma

Ik ben Irma Wagenvoort en ik loop van 10 september tot 20 december stage in Curaçao. Ik ga stage lopen bij een naschoolse opvang voor kinderen uit probleem gezinnen. Mijn stage dagen zijn van 11 tot 6, 5 dagen in de week. Verder woon ik in een studenten huis met 15 andere mensen.

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2863

Voorgaande reizen:

10 September 2015 - 20 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: